Instagram

Slider Widget

5/Featured/slider
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Frambuazlı Crumble Kek Nasıl Yapılır?

by - Nisan 22, 2017



Bugün şahane bir hizmetle karşınızdayım. Tatlı krizlerinize fit ve sağlıklı bir çözümle geldim. Lafı uzatmadan hemencecik başlıyorum anlatmaya.

Malzemeler

1 çay bardağı badem unu
1 çay bardağı hindistan cevizi unu
1/2 çay bardağı yulaf kepeği
1 çay bardağı süt
1 yumurta
2 yemek kaşığı bal
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Frambuaz
Ceviz



İlk iş süt ve balı mikserle iyice çırpıyoruz. Şekerle yumurtayı çırptığımızdakine benzer bir kıvam elde edene kadar çırpıyoruz. İstediğimiz kıvama ulaştıktan sonra, sütü yumurta-bal karışımına ekliyoruz. Ardından sütü ekliyoruz ve çırpmaya devam ediyoruz.

Şimdi sıra unlarda, sırayla unları da karışıma ekliyoruz. En son vanilya, kabartma tozunu da ekliyoruz ve çırpmaya devam ediyoruz. İyice çırptıktan sonra yağlı kağıt serdiğimiz düz bir fırın kabına alıyoruz hamur karışımını. Karışımı kabın tamamına eşit dağıttıktan sonra, önce frambuazları sonra da cevizleri üstüne yerleştiriyoruz.

Yerleştirme işlemi tamamlandıktan sonra bu güzel bebek fırına doğru yol alıyor ve fırında pişmeye başlıyor. Pişirme derecesi ve süresi hakkınde genelde bilgi vermemeye çalışıyorum. Bunun sebebi benim fırınımın pişirmesinin bir ayarı olmadığı için. Birden pişiriyor ve ben sürekli derecesiyle alt üst ısı ayarlarıyla oynadığım için pişirme süresini ve derecesini hep size bırakıyorum. 

Tarifin nasıl yapıldığını detaylı bir şekilde izlemek istiyorsanız Frambuazlı Crumble Kek Nasıl Yapılır? videosunu izleyebilirsiniz.

Youtube'da yemek tariflerimi izlediniz mi?

Biberli Zeytinli Kolay Poşe Yumurta BURADA

Kısır Salatası BURADA

Bir Pazar Kahvaltısı BURADA

Karnabaharlı Pizza BURADA


Buda Kasesi Nasıl Yapılır? BURADA

Benzer Yazılar

0 Comments