Instagram

Slider Widget

5/Featured/slider
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Henüz Keşfetmeyenler İçin: Virginia Angus

by - Nisan 27, 2017

Virginia Angus Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Bugün size birçoğunuzun bildiği bir yerden bahsedeceğim. Birçoğumuz biliyorsa neden bahsediyorsun diye sorduğunuzu duyar gibiyim ama olur da duymayan varsa böyle şahane bir lezzeti kaçırmasın istedim. Başlıyorum hemen anlatmaya: Virginia Angus

Eminönü'nde gurme bir burger yiyebileceğimi söyleseler hayatta inanmazdım. Klasik bir Eminönü turunun ardından bir arkadaşım seni çok lezzetli bir yere götüreceğim dediğinde, bu teklife şüpheli yaklaşmıştım. Mercan Yokuşu'nun sonuna kadar çıktığımızda bizi minicik bir dükkan karşıladı. Hafta sonu olması sebebiyle boş masa hiç yoktu ve birazcık sıra beklemek zorunda da kalmıştık. Sırf bu yüzden sonraki gidişlerim hep hafta içi oldu.

Bir süre sıra bekleyip, nihayetinde yemek yemeye sıra geldiğinde beklediğimiz sıraya değmişti. O günden sonra da sık sık uğrar oldum Virginia Angus'a. Benim favorim Lokum Burger ve Virginia Burger her daim. Benim gibi eti az mişmiş sevenler için de istediği seçenekte pişiyor etleri. Gerçi ben ne zaman az pişmiş desem bana garip garip bakıyorlar ama olsun.

Burgerlerde kullandıkları etler, kendi çiftliklerinden geliyor ve taptazeliği konusunda bu konu güven veriyor insana. Virginia Angus'un kurucusu M. Burak Altay aslında ilk başta çiftiliğinde ıslah ettiği angusları Masa, Nusret, Günaydın, Özgür Kasap gibi yerlere satıyormuş. Bu alışveriş sırasında kaburga kısımları elinde kalınca bir butik burgerci açma fikri doğmuş. Ancak bu duruma babasını ikna etmesi biraz zor olmuş ve en son babası maharetini göstermesi için Eminönü'ndeki minik dükkanı vermiş ve “Bak sen bu Amerikan etlerini Mercan’daki esnafa satmayı, yedirmeyi başarırsan İstanbul’u her yerinde satarsın, bizim dükkanda aç da başarını görelim” diyerek oğlunu ticaret sınavına tabii tutmuş. Virginia Angus'un doğuş hikayesi bu şekilde. Eminönü'ndeki yer o kadar popüler olmuş ki, Nişantaşı'nda bir şube de açmışlar.

Virginia Angus'un burger etleri tam olması gerektiği gibi içerisine tuz ve karabiber dışında bir şey eklenmeden kömür ateşinde pişiriliyor. Üstelik sadece burger değil, kendi yapımları fümeler ve sucuklar da çok lezzetli. Burgerler yanlarında baharatlı patates kızartması ile servis ediliyor. Ben genelde yemeğin yanında ev yapımı limonatalarını tercih ediyorum.

Virginia Angus'un da kusurları yok mu? Tabii ki var. Servis ve servis elemanları konusunda son derece başarısız bir işletme Virginia Angus. Bir sipariş verip en az yarım saat bekletiliyorsunuz, herhangi bir isteğiniz olduğunda asık suratlarla karşılaşıyorsunuz. Bir sıkıntı da son zamanlarda gittiğimde denk gelmeye başladı. İlk gittiğim zamanlar patatesleri mükemmel olmasına rağmen, son zamanlarda patatesleri çok yağlı ve yenemez halde gelmeye başladı.

Siz de benim gibi butik hamburger meraklısıysanız, mutlaka Virginia Angus listenizde olmalı.


Eminönü Adres: Uzunçarşı cad. No: 136, Mercan / Eminönü
Nişantaşı Adres: Halaskargazi mah. Valikonağı cad. Kuyumcu İrfan sok. No: 8
E-posta: info@virginiaangus.com.tr
http://www.virginiaangus.com.tr/

Benzer Yazılar

0 Comments