Instagram

Slider Widget

5/Featured/slider
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Makyaj Çekmecemi Temizliyoruz: Project Pan!

by - Aralık 26, 2016



Modern çağın insanları olarak sürekli bir kaosun kalabalığın içerisindeyiz. O yüzden son yılların en yükselen trendleri arasına girdi minimalizm. Minimalizm akımının öğütlediği her şeyi hayatına adapte eden insanlardanım ben. Son 1 yıldır hem evdeki eşyalarımda, hem gardrobumda, hem makyaj malzemelerim de küçülmeye gidiyorum. Henüz kat edecek çok yolum olmasına rağmen, ucundan kıyısından köşesinden başladım sayılır.

Başladığım zamanlarda en yavaş ilerleme kaydettiğim alan makyaj malzemelerim oldu. Çünkü habire kaçamak yapıp alıyordum bir şeyler. Ancak bir an geldi ve kendime dur dedim. Çünkü elimdeki ürünlerin daha üst seviyesinde ürünler almaya başlayacaktım. Ancak elimde hala zibilyon tane aynı tarz ürün vardı. Hala o ürünleri almaktan vazgeçmedim, ta ki elimdeki ürünleri bitirene kadar.

Bugün elimdeki ürünleri bitirme kısmından bahsedeceğim size. Çünkü bunun bir ismi varmış: Project Pan! Bitirme projesini anlatmaya başlamadan önce birkaç şey söylemem lazım. Birincisi, uzun zamandır hiçbir makyaj malzemesi almadım. İkincisi, bu yazıyı yazdan beri yazmayı planlıyorum ancak bir türlü yazmak kısmet olmamıştı. Yazdan beri aynı ürünleri kullanıyorum. Ancak çok özel zamanlar hariç makyaj yapmayı bıraktığım için bu bitirme projesi epey uzun sürecek gibi duruyor.

Project Pan nedir?

Elimizde bulunan belirlediğimiz bir grup ürünü canını çıkarana kadar bitirmeye çalışıyoruz. Genelde 10 adet ürün seçiliyor ve bu ürünler bitirilmeye çalışılıyor. Bi' nevi kozmetik diyeti yaptığımız aslında. Ancak ben başlangıcı 5 ürünle yapmayı uygun buldum.

1-) Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası



İçlerinde bitsin diye en çok gözüne baktığım ürün bu. Çünkü hiç sevmedim. Hakkındaki iyi yorumlara kanıp da almıştım, ancak benim için hayal kırıklığı oldu. Bir kere fırçası acayip ürün topluyor. O fırçayla yüzünüzün her tarafına bulaşmadan sürmeniz neredeyse imkansız. Üstelik içerisinde o kadar sıvı ve ıslak bir karışım var ki, yüzünüze akacakmış gibi hissediyorsunuz. İnternette ismini arattığınızda hakkında çok fazla iyi yorum okuyorsunuz. Ancak ya anlatıldığı kadar iyi bir ürün değil ya da ben kullanmasını başaramadım. Bir an önce bitirip, daha iyi bir kaş maskarasıyla yoluma devam etmek istiyorum.


2-)  Clinique Superdefense CC Cream Spf 30- Pure Beauty Bb Cream Bulgarian Rose



 BB kremler ve CC kremler benim makyajlarda kurtarıcım. Yoğun kapatıcılık istiyorsam BB, sadece cildimi güneşten korusun biraz da renk versin istiyorsam CC krem kullanıyorum. Ancak elimde birkaç yedekli BB ve CC krem olunca elimdekileri tüketme yoluna gittim. Elimdekileri tüketip daha iyi tek bir BB veya CC almayı düşünüyorum.


3-) Max Factor Bronzing Powder Pudra


İçlerinde en zor bitecek ürün bu bronzer olacak gibime geliyor. Çünkü ben allık yerine bronzer kullanıyorum ve bu da elimdeki bronzerların kullanma süresini uzatıyor. Max Factor dışında elimde bir tane daha bronzerım var ve bunu bitirip diğerine geçmeyi düşünüyorum. 

4-) Benefit The Porefessional Agent Zero Shine Pudra




Evde küçük bir pudra standı açacak kadar pudra var galiba. Ancak pudra söz konusu olunca bitirmek benim için pek zor olmuyor. Çünkü fondöten falan kullanmadığım için mutlaka yüzüme sürdüğüm tek ürün pudra oluyor. Açılışı Benefit'in bu pudrasıyla yaptım, bakalım devamı nasıl gelecek.

5-) Loreal Lumi Magique Fondöten



Alın size bitmesi çok uzun sürecek bir ürün daha. Bir üstte söylediğim gibi fondöten kullanmayı pek sevmiyorum. Özel gecelere makyaj yapmayacaksam pek kullanmıyorum da. Ancak bu tenimden çok çok açık fondöteni aydınlatıcı gibi kullanıyorum ve bu da ömrünün uzamasına neden oluyor. Bakalım ne zaman bitecek?


Ürünlerin son durumlarıyla ilgili arada güncelleme postları gelecek. Ancak son zamanlarda makyaj konusunda biraz isteksiz olduğum için süreç epey uzun sürecek gibi duruyor.

Benzer Yazılar

0 Comments