Instagram

Slider Widget

5/Featured/slider
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Diyet Günlüğü: Nasıl Besleniyorum?

by - Ocak 24, 2017



İnstagramda kilo ile ilgili güncellerimi paylaştıkça, nasıl kilo verdiğim ve nasıl beslendiğim ile ilgili sorular artmaya başladı. Her öğün ne yediğimi instagramda paylaşmak benim pek vakit bulabildiğim bir şey değil. İnstagramda storye atmayı planlamıştım ama gün içerisinde öğünlerim o kadar koştur koştur oluyor ki paylaşmayı çoğu zaman unutuyorum. Akşam yemeklerimi elimden geldiğince yapılışıyla beraber paylaşıyorum ama instagramdan bu yüzden takip ederseniz ve size ufacık da olsa faydam dokunursa işe yarar bir şey yapmış olurum bu süreçte.

Kısa izahatımdan sonra, en azından bir postla nasıl beslendiğimi anlatmak en mantıklısı geldi ve işte geldim buradayım.


Kahvaltıda neler yiyorum?



Hafta içi kahvaltım genelde yulaf ezmesi ve mısır gevreği karışımını üzerine meyve dilimleyerek sütle tüketiyorum. Meyve olaraksa ananas, pomelo, muz, mango gibi meyveleri tercih ediyorum. Benim gibi meyveyle arası bozuk olmayanlar her türlü meyveyi tercih edebilirler.
Hafta içi 5 gün boyunca yulaf yulaf baygınlık gelmesin diye, haftanın ortasında bir gün simitle kahvaltı yapıyorum. Hafta sonu ise cumartesi avokado, yumurta, peynir şeklinde kahvaltı tabağı ile kahvaltımı yapıyorum. Pazar günleri ise abartmadan, yoldan çıkmadan, güzel bir pazar kahvaltısı yapmayı tercih ediyorum.


Öğle yemeğinde neler yiyorum?



Öğle yemeğini yemekhanede yiyorum ve yemekhanenin yemekleriyle pek anlaşamıyoruz. Öğle yemeklerinde yiyebileceğim ne varsa onları tüketmeye çalışıyorum. Bunlar genelde bir kase çorba, baget, salata ve türevleri oluyor.


Akşam yemeğinde neler yiyorum?



Akşam yemeğini dışarda yiyeceksem, kendimi pek de kasmıyorum. Ancak çok fazla ekmekli, yağlı yemekler tüketmemeye çalışıyorum sadece. Evde ise doyurucu ve sağlıklı tabaklar hazırlıyorum. Hazırlarken de çoğunlukla nasıl ve ne pişirdiğimi instagram storyde paylaşıyorum.


Ara öğün, atıştırmalıklar vs ne tüketiyorum?



Günde bir fincan türk kahvesi ve bir kupa dolusu filtre kahvemden vazgeçemiyorum üzgünüm. Ayrıca günde bir kupa kiraz sapı, kuru kayısı ve yeşil çay karışımından bir çay içiyorum. Yemeğin yanında soda veya ayran tüketmeye çalışıyorum. Günde bir sodayı mutlaka tüketiyorum.

Ara öğün olarak son zamanlarda beni en tok tutan günlük karışımı buldum. Bu karışım kabak çekirdeği içi, kuru incir, kuru dut, kuru kayısıdan oluşuyor genelde.

Son iki haftayı hemen hemen bu şekilde geçirdim. Birkaç tatlı kaçamağım, kola içmişliğim var. İnkar etmiyorum. Ancak zaten amacım kendimi çok da kısmadan, yormadan yıpratmadan kilo vermek. Haftalık 1 kg vermek gibi bir hedefle çıktım yola. Bu hesapla 2 haftada 2 kg vermem gerekirken ben 4.3 kg'a elveda dedim bile. Bundan sonra başarılarımın devamını diliyorum kendime. 

Benzer Yazılar

0 Comments