Instagram

Slider Widget

5/Featured/slider
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kolay Poşe Yumurta Nasıl Yapılır?

by - Mart 12, 2017




Uzun zamandır hayalini kurduğum bir şeyden bahsetmeye geldim bugün. Yıllardır blog yazıyorum ama uzun zamandır bir Youtube kanalı açmak istiyordum. Hayatta her şeyin bir zamanı olduğu gibi, benim de açacağım kanalın bir zamanı varmış ki bugünü bekledi durdu. Hep bir engeller çıktı durdu derken sonunda bugün yayın hayatına başladı.

Hayatta tutkum olan konular çok az. Hep hayatta bu yönümün eksik olduğunu düşünmüşümdür. Kitap okumak, konu ne olursa olsun yazmak, seyahat etmek yeni yerler keşfetmek ve yemek yapmak. Youtube kanalımda da iki tutkum olacak. Gezdiğim yerler, yaptığım yemekler, bunlara ek olarak ara Diyet Günlüğü'mü anlatacağım, sağlıklı beslenme tüyolarını anlatacağım.

Yemek yapmak, hayatta en hakim olduğum alanlardan olsa da video çekmek, editlemek çok yabancı olduğum bir alan. O yüzden bu yeni değişiklik ile ilgili biraz fazla heyecanlıyım. İlk videom aşağıda sizi bekliyor. İlk videoda benim de yaparken zorlandığım poşe yumurtanın, daha kolay bir yolla yapılışı var. Kanalıma abone olup, beni yalnız bırakmazsanız da sevinirim.


                     

Benzer Yazılar

0 Comments