Instagram

Slider Widget

5/Featured/slider
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kısır Salatası

by - Mart 22, 2017



Youtube kanalına yavaş yavaş alışmaya başladım galiba. Benim için çok farklı, çok yeni bir deneyim tariflerimi video olarak yayınlamak. Ne kadar başardığım henüz tartışılır tabii ki. Bu işi becerebiliyor muyum, beceremiyor muyum bilmiyorum ama kanalda yepyeni bir tarif var.

Daha önce Türk Mutfağından Diyet Yemeği de Çıkar bölümümüzde kısırın diyete en uygun yemeklerden olduğunu anlatmıştım. Bu sefer ise sizi kısırın diğer bir versiyonuyla tanıştırmaya geldim. İçinde bulguru biraz daha az, yeşilliği ve diğer malzemeleri daha bol bir versiyonunu denedim. Adını da Kısır Salatası koydum. Tarif Youtube kanalımda sizi bekliyor.

Kanalıma abone olmayı unutmayınız.




                         

Benzer Yazılar

0 Comments