Instagram

Slider Widget

5/Featured/slider
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gezgin Ruhların Mekanı: Varuna Gezgin Cafe del Mundo

by - Nisan 23, 2017

Varuna Gezgin Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Eski İstiklal Caddesi'ne olan özlemden ve benim merakımdan Türk-Alman Kitabevi'ni anlatırken bahsetmiştim. İstiklal Caddesi'nin "ah o eski günleri"nden bahsederken Cuma akşamları, tüm hafta sonu sabahlara kadar nasıl hareketli olduğunu da ballandıra ballandıra anlatılıyor. Yine ne yazık ki ben o hallerini göremedim. Ancak birkaç yer kalmış Cuma akşamlarının keyfini çıkarabileceğimiz. Bugün İstiklal'de Cuma akşamlarının keyfini hala çıkartabildiğimiz yerlerden birinden bahsedeceğim size: Varuna Gezgin Cafe del Mundo!



Varuna Gezgin sırt çantalı bir gezgin grubunun açtığı cafelerin İstanbul ayağı. Mekana adım atar atmaz etrafınızda dünyanın birçok yerini hatırlatan objelerle içiniz kıpır kıpır oluyor. Her tarafta bir sürü ülkenin bayrakları, plakaları... Sırt çantanızı alıp, dünyayı adım adım gezme hissi kaplıyor insanı. Zaten tüm gezilerinde edindikleri yeme-içme tecrübelerini tamamen menülerine yansıtmışlar. Özellikle bira konusunda menüleri epey çeşitli. Dünyanın her yerinden biraları bulabiliyorsunuz.



Özellikle terasına çıktığınızda karşınızda muhteşem deniz manzarasıyla size huzurlu bir İstanbul akşamı sunuyor. İstanbul'u İstanbul yapan boğaz havasını almanızı sağlıyor. Üstelik tek başarısı biraları değil, yemekleri de oldukça başarılı. Üstelik hafta için sürekli indirimli kampanyaları oluyor. En son 13. yıllarının şerefine 1 litrelik bavyera 13.90'dı.



İstiklal'de gidilecek hiçbir yer kalmamış diyorsanız bu yazıyı okuduktan sonra bir kez daha düşünün.

Benzer Yazılar

0 Comments