Instagram

Slider Widget

5/Featured/slider
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Adana'dan Yoga ve Kahvenin Birleştiği Bir Mekan: Moodra Coffee & Kitchen

by - Temmuz 12, 2017



Adana denildiğinde hepinizin gözlerinden "kebap, kebap, kebap" çıkıyor. Görüyorum, beni kandıramazsınız. E biz Adanalılar için de durum farklı değil. Ne kadar tok olursak olalım her daim kebap yiyebilme özelliğine sahibiz. Ancak ben bugün bir Adanalı olarak farklı bir şeyden bahsedeceğim size.





Bayram öncesi, kısa bir aile ziyareti için Adana'ya gittik. Tabii ki gider gitmez kebaba düştük, onu inkar etmeyeceğim. Ancak bu gidişimde benim için Adana'da başka bir arayış başladı. Orada kaldığım süre içerisinde, bu kahvesever bünye dayanamayacağı için Adana'da üçüncü dalga kahve yapan mekanları bulmaya adadım kendimi. Bu aramalarım sonucunda da çok güzel yerler bulmanın gururuyla yazıyorum bu yazıyı.




Moodra Coffee & Kitchen

İlk keşfimiz Moodra Coffee & Kitchen oldu. Ziyapaşa Bulvarı'nda bulunan bu güzel mekanı iki yoga öğretmeni açmış. Mekan sahibi iki yoga öğretmeni olunca, ortaya çok huzurlu, çok dingin bir mekan çıkıvermiş. Mekan ismini de yoganın terimlerinden birinden alıyor.




İyi bir kahvenin yanı sıra menüsünde sağlıklı seçenekler de bulabiliyorsunuz. Ayrıca burası aynı zamanda bir butik gibi. Yoga kıyafetleri, diğer yoga aksesuarları, tütsülükler şahane şeyler bulunuyor içerisinde.




Moodra Coffee & Kitchen güzel kahveler içip, uzun güzel vakit geçirilecek bir yer olmuş. Adana'ya her gittiğimde yolumu düşürmeyi planlıyorum şahsen ben.
  Moodra Coffee & Kitchen Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Benzer Yazılar

0 Comments