Instagram

Slider Widget

5/Featured/slider
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Karaköy'den Lezzetli Bir Burger Keşfi: Mezbaa Steak Burger

by - Ağustos 08, 2017



Söz konusu iyi burger olduğunda, asla en iyisini aramaktan yılmam bilirsiniz. İstanbul'un taşı toprağı altın ama ben her köşesinde iyi burger arıyorum. Neden hala zengin olamadığımın kanıtı! Yeni burgerciler denemeye devam ediyorum tabii ki. Bu ara bir tane beğendiğim, bir tane de pek beğenmediğim bir burgerci keşfi gerçekleştirdim. Bugün beğendiğimden bahsedip, beğenmediğimi bir sonraki yazıma saklıyorum.

İstanbul'da yaptığım mekan keşiflerimde en az göreceğiniz bölge Karaköy olur. Bu kadar popüler bir bölge neden az diye soracak olursanız, hava atmak gibi olmasın her günüm iş yerimden dolayı orada geçiyor. Her öğle arasında Karaköy'de yürüyüş yapınca insan, iş dışında kalan zamanlarında pek de uğramak istemiyor açıkçası Karaköy'e. Geçenlerde iş çıkışı çok aç olup, iş yerinden çok uzaklaşacak mecalimiz olmayınca Karaköy'de bir şeyler atıştıralım dedik ve kendimizi Karaköy'de bir burgercide bulmamız on dakika sürdü.

Bilirsiniz İstanbul'da burger denildiğinde, tam bir Virginia Angus fanıyım ben. Ancak Eminönü şubesinden bahsettiğimi de dipnot olarak düşmem lazım. Bulmuşsun sevdiğin bir burgerci, neden habire yenisini arıyorsun sorusunun cevabı da çok basit aslında. Yeni tatlar keşfetmek hayatta keyif aldığım durumların başında geliyor. Ben hayat mottosu "yemek yemek eşittir mutluluktur" olan insanlardanım çünkü.



Mezbaa Steak Burger, Virginia Angus'un tahtını salladı mı?

İtiraf etmeliyim ki, bugüne kadar denediğim burgerciler arasında Virginia Angus'un tahtını sallayan ilk mekan oldu. Et seçme konusunda kendisine sonuna kadar güvenen kişiler var Mezbaa Steak Burger'in ardında. Herkes bir konuda iddialı olabilir, mühim olan başarıdır. Mezbaa Steak Burger de bu iddiasını kanıtlıyor bize. Virginia Angus'tan sonra ilk defa bir yer burger etimi az pişmiş ve istediğim pişme seviyesinde getirmişti. Üstelik burgerinizi, pişme seviyesini seçerken sizinle çok ilgileniyorlar. Sizi lezzetli bir burger yemeniz için çok iyi yönlendiriyorlar.

Biz Mezbaa Burger'ini denedik ve çok beğendik. Ayrıca limonatalarını da çok sevdiğimizi söylememek haksızlık olur. İkinci katının manzarası da çok güzelmiş. Bir daha gidişimizde ikinci katı denemeyi düşünüyoruz.

Her yeni lezzetli burgerci keşfettiğimde çok mutlu olan ben Mezbaa Steak Burger'den çok mutlu ayrıldım.


Mezbaa Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Benzer Yazılar

0 Comments